Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

7 Aralık 2012 Cuma

UCAN BALONLAR...




ARKADASIMA...


Bazen balonlar kaciverir elinden...
Sakin aglama, kimbilir nerelere ucacaklar, neler gorecekler diye dusun...
Tek derdin, ipi bir kusun ayagina takilmasin olmali...
Bazen oyunlar bozulur...
Topu getiren cocuk ne oyun begenir, ne arkadas...
Birak gitsin evine, sen kalanlarla bir duvarin ustune otur, ayaklarini salla, yeni bir oyun kur,
Varsin top olmasin o oyunda...
Bazen kosarken dusersin, dizin kanar, elin acir, yeni pantolon kirlenir, annen kizar...
Olur bazen...
Dizlerdeki yaralar iyilesir, uflersin gecer, yarin eski pantolonla git oynamaya...
Hayatta bozulan bir oyundan daha ciddi seyler var uzulecek...
Birak keyfini kacirma hic...
Sen varsan oyunlar var, at elini en sevdigin arkadasinin omuzuna...
Bugun bir dilim keki, yarim dilim ekmegi, bir sakizi bolusursun
Yarin kimbilir neler olacak cantanda paylasacak...
Hadi gulumse...




7 Aralik 2012'Roma

24 yorum:

nnbaLo dedi ki...

olur bazen ve çok sonra da olsa iyi ki olmuş deriz...

Adsız dedi ki...

Güzel yazı tesekkurler....

Hülya dedi ki...

Çok güzel, bayıldım.
Sevgiler

nbaykut dedi ki...

Çok beğendim. Nasıl da umut yüklü.

Adsız dedi ki...

merhaba mehtap hanım gelin artık tutun elimizden yine bıraktık biz kendimizi siz bırakmayın bizi ne olur yardım edin bize İSTANBUL dan NİLGÜN

crispy dedi ki...

her zamanki gibi insanın yüregine isleyici olmus

crispy dedi ki...

Mehtap iznin olursa bunu Facebook ta paylaşmak istiyorum eger problem olursa kaldırırım:)

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Betul'cum, ben sadece mutlu olurum..

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Teşekkürler sevgili Meltem teşekkürler!

GZNTPSEDA dedi ki...

Her bir mısra vurdu geçti...

Heyyfi dedi ki...

Çokkkk güzelllll.
O kadar derin anlamlar çıkarttım ki bu yazıdan.
Bu hayatta yaşayacak o kadar muhteşem deneyimler varki, sadece bizim elimizdeki parçalara bakıp, bu parçayı iyi anlayıp, iyi tanıyıp, yapboz tahtasında doğru yere yerleştirmemiz gerekiyor.
Mutlu olmak ve bunu bulaşıcı bir hastalık gibi yaymak, hem bizi besliyor hem de çevremizi.
Bu güzel ve anlamlı paylaşım için teşekkür ederim.
Sevgilerimle...

Esma dedi ki...

Var olanlara dayanıp ,onlara sıkıca sarılıp, gidene, kaçana takılmadan hayata gülümsemek en güzeli tabi ,bunu başarabilirsek ne mutlu...

Adsız dedi ki...

COk tesekkür ediyorum bende, harika bir siir..cok anlamli!!
bende facebookta izninle paylasiyorum mehtap ablacim;)
selamlar, nesli

berrin dedi ki...

mehtap cım
çok ama çok güzel yazmışsın

Oyuncu dedi ki...

Sevgili Mehtap,

Dengeli beslenme kitabının yanısıra şiir kitapları da beklemeliyiz sizden sanıyorum.
Sevgiler...

ebru dedi ki...

Arkadaşına


Çantasındakileri bu bloğa uğrayan herkesle bölüşen bir arkadaşın var.
Ne mutlu sana.

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Siz bunu yazdıktan sonra, resmini çekip 20 yıllık en yakın arkadaşıma gönderdim, altına da "gülümse" yazdım. Arkadaşımın yazdığı cevap şöyle;

"İyi arkadaş sütyene benzer her zaman seni dik tutar ve olduğundan büyük gösterir,kötü arkadaş dar dona benzer, ne yaparsan yap kı.ına kaçar :) asıl sen gülümse :)"

Sizinde gülümsemeniz dileğiyle, sevgiler.

ELİF dedi ki...

:))sanki banim için gelmiş gibi....sanırım hepimizin uçan balonları oluyo dönem dönem ...kaçan tüm balonlarımızın güzel yerlere gitmeleri dileğiyle ....

Esma dedi ki...

Çok ara verince buradaki yazılarınıza,hem özlüyorum sizi hem merak ediyorum ,istiyorum okumak buradan yeni yazılar....

Siz anlatacağınızı anlatın ,bizim alacağımız anladığımız kadarla sınırlıdır,((fazlasını alamayız)))....

Sevgiyle kal sevgili Mehtap cım



Yasemin Ertürk dedi ki...

Mehtap hn merhaba , sizi burada bulurken dunyanin ne kadar da kucuk oldugunu bir kez daha ispatlamis oldum. Kurban bayrami tatilinde sizi romada bir arkadasimin vasitasiyla arayan ve kizim hasta yardiminiza ihtiyacim var diyen anneyim ben. O an yasadigimiz korkunun ve telasin icinde bize yardimci olmaya calismanizi ve bizim icin hastaneyi aramanizi inanin hic unutmayacagim ve size tesekkurlerimi bir kez de buradan iletmek istedim. Bu arada tesadufun ikinci kismina geciyorum dondukden sonra ogrendik ki sizin babaniz hidayet bey benim annem ile babamin lise de muduruymus :)) gercekten de dunya kucuk ... Romayi yi maalesef gezemeyerek sadace otel odasindan gordum, en kisa zamanda yine gelmeyi istiyorum ben tekrar gelene kadar da mevsimlerden roma ile sizi takip edecegim. Tekrar tesekkurler.....

Yasemin Ertürk dedi ki...

Mehtap hn merhaba , sizi burada bulurken dunyanin ne kadar da kucuk oldugunu bir kez daha ispatlamis oldum. Kurban bayrami tatilinde sizi romada bir arkadasimin vasitasiyla arayan ve kizim hasta yardiminiza ihtiyacim var diyen anneyim ben. O an yasadigimiz korkunun ve telasin icinde bize yardimci olmaya calismanizi ve bizim icin hastaneyi aramanizi inanin hic unutmayacagim ve size tesekkurlerimi bir kez de buradan iletmek istedim. Bu arada tesadufun ikinci kismina geciyorum dondukden sonra ogrendik ki sizin babaniz hidayet bey benim annem ile babamin lise de muduruymus :)) gercekten de dunya kucuk ... Romayi yi maalesef gezemeyerek sadace otel odasindan gordum, en kisa zamanda yine gelmeyi istiyorum ben tekrar gelene kadar da mevsimlerden roma ile sizi takip edecegim. Tekrar tesekkurler.....

Terazi dedi ki...

Çok beğendim çok... 2013'e umut yazısı olarak aldım şiirinizi ve izninizle ben de paylaşmak isterim.
Teşekkürler sevgili Mehtap Hocam, teşekkürler, teşekkürler...

Adsız dedi ki...

çok güzeldi mehtap hanım teşekkürler.. insanları ayakta tutan tüm korkularımıza ve zorluklara rağmen bir damla umuttur. Umut herşeyden daha güçlü olan tek duygudur.. mercan

Modi dedi ki...

cok güzel biyerlere dokunan bir yazı olmuş,