Mutfak penceresinden disariya bakiyoruz... Bak yapraklar dokulmeye basladilar bile diyorum, belki degisik renklerde toplayip bana getirirsin birkac tane... Burnunu cekiyor.. Hava cok sicak.. Cok nemli.. Cok yapis yapis... Ama ruzgar var.. Gunes gokyuzunde ama, gokyuzu grimsi...
Anne bu mevsimin adi ne diyor.. Bu mevsimin adi Roma diyorum..

12 Eylül 2013 Perşembe

YENIDEN BASLAMAKLARLA GECIYOR OMRUMUZ...




Hayati bolerek yasiyoruz hep.. Tatil gelsin, okullar acilsin, arabanin taksidi bitsin, su sinav bi gecsin, once salonun perdeleri yenilensin, oglum askere gitsin gelsin, kiz universiteyi bitirsin, maasimi alayim...

Parcalara bakmaktan goremiyoruz hayatin tamamini... Kisa... Kisacik... Cok cabuk geciyor...

Biz aliskanliklarimizi degistirmedigimiz surece de, hersey hep basa donuyor ve yeniden basliyor... Belirli surelerde yediklerimize dikkat ederk kilo verebilirz. Her seferinde daha gucleriz, daha da yavaslar ama veririz.

Yapilabilecek en acaip diyetlerle de kilo veriririz ya da daha rafine yaklaslarla, ornegin alkali diyeti filan ogreniriz, zon diyeti cok zordur, o blok, bu blok, say say bitmez, Dukan kolaydir ama cok tartismalidir, biraz korkarsiniz, Karatay diyeti yapar, ekmegin yanindan gecerken gozlerinizi baska yere cevirirsiniz, yasam kocunuz size diyet vermeye baslar, telefonunuz adim sayanlarla degistirilir, bir sey bulur, mutlaka birseyler yaparsiniz...

Gazetelerden yazilar kesilir, internetten "save" edilir, okursunuz, uygularsiniz ve zayiflarsiniz...

Ya sonra?

 Iste o sonra sizin elinizde... Sadece ama sadece sizin elinizde... Eger kilo almaniza neyin sebep oldugunu bilmezden gelirseniz ve ayni yasam stiline geri donerseniz, verdikleriniz geri gelir, uzerine her seferinde biraz daha kilo eklenir ustelik...  Yeniden yeniden baslarsiniz, hayatinizi kendi ellerinizle zorlastirir, her yediginizden sucluluk duyar hale gelir, batti balik yan gider der, elinizi buzdolabinin icinden disari cekemezsiniz...

Bu konuda konusmaya devam edecegiz...

Simdi yeni bir grup acmiyoruz.. Sadece bayram ve tatil sonrasi uzerimizde kalan birkac kilo kalici kilolara donusmesin diye veda edecegiz onlarla mumkun oldugunca cabuk bir sekilde...

Birden bire aclik krizleri yaratarak degil, kontrol ederek verecegiz tatil kilolarini...

Lutfen tartilin ve bir kenara not edin kilonuzu ve sonra tartiyi dolabin en ulasilamaz kosesine kaldirin.

Sabah kahvaltisi: (engec saat 09.30)
  • 1 veya 2 ince dilim ekmek (cavdar veya yulaf ekmegi tercih edilmeli, 1 dilim ekmek yaklasik 30 gram kadar olmali) Ekmek cesidi hergun degistirilmeli, bir gun cavdar, birgun bugday, birgun tam tahilli, birgun ay cicekli vs) *Iki dilim ekmegi, vermesi gereken kilosu 15’in uzerinde olanlar yiyebilir
ve
  • 1 ince dilim az yagli beyaz peynir 
  • 6-7 zeytin
Veya
  • 1 ince dilim az yagli beyaz peynir
  • 2 tatli kasigi diabetliler icin hazirlanmis marmelat veya recel,
  •  bicak ucuyla 1 surumluk tereyagi (incecik bir tabaka olacak sekilde, en fazla haftada 1 kez)
 Veya
  • 1 yumurta (en fazla haftada 1 gun)
  • 6-7 zeytin
 Veya
  • 2 yemek kasigi corn flakes + !/2 bardak sut+ yarim meyve

Ve hangi kahvaltiyi secerseniz secin,
  • Domates, salatalik, maydanoz, yesil biber, roka, veya evde hazirlanmis maydanoz, dereotu, corek otu, feslegen, kirmizi pul biberli karisim. 1 tatli kasigi zeytin yagi
  • Sekersiz cay (arzu edildigi kadar)
Veya
  • 2 kucuk dilim evde yapilmis kek veya evde yapilmis pogaca ve cay (olabilecek en az yagli ve en sade kek)
 
Veya
  • 1 fincan sutlu kahve ve 2 kucuk kurabiye (haftada sadece 2 gun)
 
Veya

  • Tost ekmegi ile yapilmis, beyaz peynirli 2 adet tost (haftada en fazla 2 gun) Uzerine ayrica tereyagi surmek yok.


Ara Ogun : Kahvaltidan ortalama 2,5 saat sonra

  • 1 meyve + 2 ceviz
veya
  • 1 fincan sutlu kahve

Ogle Yemegi:

  • Isterseniz 1 tabak corba, kremasiz, uzerine ayrica yag yakilmamis, un kavrulmamis
ve
  • Evinizde ne pisiyorsa, pilav, bulgur pilavi, pure, firinda patates vs dahil ama bunlardan sadece 4 yemek kasigi olmak kaydi ile
ve
  • 1 tabak sebze yemegi (etli veya etsiz)
veya

  • 1 parca tavuk gogsu veya 4 izgara kofte veya biftek veya balik
veya

  • sabah yumurta yemediyseniz 2 yumurta ile yapilmis menemen ya da omlet
veya

  • 2 dilim borek
veya

  • 2-3 normal boy kabak-biber-patlican-domates dolmasi 
  • butun yemek secenekleri icin bol sebze, haslanmis ya da firinda veya cig olarak
ve istediginiz kadar yagsiz salata (yesil veya coban salata ama misir filan eklemeyin lutfen)

Ara ogun:

  • 1 meyve + 2 ufak biskuvi

Aksam Yemegi: En gec saat 20.00'de

  • Ekmek, pilav, patates yemeden istediginiz buyuk bir tabak sebze yemegi
veya

  • tavuk, balik izgara, firinda, alimiyum folyoda, sebzelerle zenginlestirilmis

Gece yatmaya yakin 1 fincan sut olabilir isterseniz.

Kolay gelsin.
 



43 yorum:

zeynebb dedi ki...

teşekkürlem Mehtap sevgi ile kal...

zeynebb dedi ki...

Mehtap teşekkürler herşey için ne yapıyorsun bilmiyorum ama eskiden olsa tatillerden çok kilo alırdım şimdi ise sadece 2kg. almışım.Toplam 4 kg. fazlam var sevgi ile kal işlerin rast gitsin...

Adsız dedi ki...

Mehtap hanım kaç gün yapacağız bu diyeti? Yazmamışsınız

ESMA dedi ki...

O güzel elleriniz dert görmesin ne kadar güzel özenle hazırlanmış bir liste , kendi adıma çok teşekkür ediyorum, ben ancak Pazartesine baslayabilecegim, sevgili Mehtap cim

Sevgi ve sağlıklı gunler diliyorum..

Esma

Adsız dedi ki...

Merhabalar Mehtap Hanım nasıl mutlu oldum anlatamam..Verdiğim kiloları geri almadım uzun bir süredir koruyorum ama kilo da veremedim.Şimdi sizinle birlikte kalan 5 kilomu da seve seve verebilirim artık.Varlığınız ve desteğiniz inanılmaz motive edici.Güzel yazılarınız için de ayrıca teşekkürler.Kucak dolusu sevgiler size Dilek/Ankara

SERAP dedi ki...


HERKESE GÜNAYDIN,
LİSTEMİZİ ALDIK HERKESE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.
MEHTAP HANIM BELİRTTİĞİNİZ GİBİ NEYİ, NEKADAR, NEZAMAN YEMEMİZ GEREKTEĞİNİ ÖĞRENDİĞİMİZ ZAMAN KİLO SORUNU DİYE BİRŞEYİMİZ İNŞALLAH KALMAYACAKTIR.
ELLER BUZDOLABINDAN DIŞARI OLUNCA HAYAT DAHA GÜZEL OLUCAK.

turkuaz dedi ki...

şükür kavuşturana

dün sizi sabırsızlıkla bekledim nihayet liste gelmiş

hoş geldiniz bu arada

yeni sınıf oluşturacağız herhalde kayıtları nereye yazalım

ben ve eşim 22.gün oldu yeni yaşam tarzına başlayalı
başlangıç kilomuz

21.08.2013 çarşamba

gürlem: 120
sevgi: 88.9 (ben)

11.09.2013 çarşamba

gürlem: 114.8
sevgi : 85.6
bu gün itibariyle yine yeniden sizinle ve tüm arkadaşlarımızla birlikte başlıyoruz.

adım sevgi :42 yaşındayım
boy:1.61
kilo 85.6
yaşadım yer :İstanbul
iş:Ev hanımıyım

eşim Gürlem 56 yaşında
boy:1.75
kilo:114.8
iş:Emlak danışmanı

ikimizde farklı kilolarda olduğumuz için yemek ölçüleri ne kadar olmalı
bu listeyi ne kadar devam etmeliyiz
tartı yok..stres yok yola devam
yürüyüş haftada kaç kez, kaç dakika
kaçamak var mı? (itiraf edeyim yapıyoruz)

rumuz :turkuaz

SERAP dedi ki...



MEHTAP HANIM ÖĞLE YEMEĞİNDEKİ ÇORBA VE PİLAV DİĞER ÖĞLE YEMEKLERİ SEÇENEKLERİNDE VARMIDIR?
ÖRNEK : ÇORBA + MENEMEN + 4 YEMEK KAŞIĞI PİLAV + SALATA GİBİMİDİR.

Serçe dedi ki...

Mehtap Hanım merhaba! Yine harika bilgiler.. Sadece şunu söylemek istedim size, sürekli sizi okuyorum konu ister kilo olsun ister hayat olsun hiç farketmiyor. O kadar keyifli ki sizi okumak. Öğrettiğiniz her şey için teşekkürler! Teşekkürler! Teşekkürler! - Ankara'dan Sevgilerle- Melike.

emine dedi ki...

teşekkürleer..

turkuaz dedi ki...

selam yine ben turkuaz

yeni bir grup açmayacağınızı söylemişsiniz kaçırmışım özür
listede kafama takılanları sormak istiyorum.

1)peynir,reçel,yumurtave tost seçeneklerinin bulun
duğu gruplarda ekmek var diğer seçneklerde yok doğru anlamak için soruyorum
2)bütün seçeneklerde salata sınırsız yağsız olmak şartı ile
3)ara öğünde ceviz yerine badem fındık yenilebilir mi
4)ara öğünde bir fincan sütlü kahve(türk kahve si yada nescafe mi) tek başına yeterlimi? bisküvi yada kuruyemişlerden herhengi biri kahvenin yanına eşlik edebilir mi
5)öğle yemeği çorba (yağ ,krema,un yok)+4yk.evde ne pişerse(pilav,patates vb.)+1 tabak sebze yemeği pilav patatesvb. varsa ekmek yok veya
protein grubu et köfte balık vb.+ salata
veya börek +salata mı
öğlen yemeğinde pilav,patates dolma,börek varsa ekmek yok menemen yada omlet varsa ekmek var mı? yoksa tamamen ekmek yok mu!
6)akşam yemeği
sebze yemeği+ proteinlerden birimi
yada sebze yemeği +salata
protein +salata mı?
7)listede yoğurda rastlamadım?
çok severim yoğurdu özellikle mi yok merak ettim

sorularımla değerli vaktinizi alıyorum farkındayım( kafa karışıklığını gidermek için sadece)


sevgilerle turkuaz

Kırmızı Şapka dedi ki...

merhaba, yeniden sesini duymak ne guzel :)
tatil boyunca bizim evde de ipler gevsedi, kilolar alindi. ben en son basladiginiz grupta vardim ve 9 kilo vermistim. tatilde 2-3 kilo aldim. daha fazla almamis olmama sasiriyorum ama sanirim sizin beslenme programi sayesinde bazi aliskanliklarimizdan (esim de ben de) kurtulmusuz. sanirim bu yuzden gevsesek de anormal vir degisiklik olmadi. yeni programa da katilacagiz :) sevgiler...

Kırmızı Şapka dedi ki...

merhaba, yeniden sesini duymak ne guzel :)
tatil boyunca bizim evde de ipler gevsedi, kilolar alindi. ben en son basladiginiz grupta vardim ve 9 kilo vermistim. tatilde 2-3 kilo aldim. daha fazla almamis olmama sasiriyorum ama sanirim sizin beslenme programi sayesinde bazi aliskanliklarimizdan (esim de ben de) kurtulmusuz. sanirim bu yuzden gevsesek de anormal vir degisiklik olmadi. yeni programa da katilacagiz :) sevgiler...

İSTANBUL-DENİZ dedi ki...

SEVGİLİ MEHTAP HANIM,BEN SİZİN İKİ YIL ÖNCEKİ PROGRAMINIZA KATILARAK 7 KİLO VEREN VE BU YAZA KADAR KORUYAN HAYRANINIZIM.ÖZELLİKLE HAYRAN YAZDIM DURUMUM BÖYLE ÇÜNKÜ.O KADAR BİZDENSİNİZKİ...TAM YAZ BİTTİ KEŞKE ŞUNLARI YAPMASAYDIM DA ÇOK DÜZGÜN GÖTÜRDÜĞÜM SAĞLIKLI YAŞAM BİÇİMİMİ BOZMASAYDIM DİYORDUM Kİ SİZİN YAZINIZLA KARŞILAŞTIM...İLAÇ GİBİ GELDİ SAĞOLUN.BU LİSTE RUHUMA DA BEDENİME DE ÇOK İYİ GELECEK ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER,SEVGİLER...DENİZ.

GZNTPSEDA dedi ki...

Herkese hepimize kolay gelsin. Sadece dilimizde değil beynimizde de bitsin, son nokta olsun.

Sevglerimle,

Seda

Semaye dedi ki...

Sevgili Mehtap, Sizinle yiyenim tanisdirdi beni (kendisine tesekkurler!!!), cok kilolu ve bunu kendine cok boyuk bir problem etmis bayanlardanim, maalesef... kilomu burda paylasmaq istemezdim, amma bu defa bir gun qalibiyyet oykusu ile bloqa gireceyimden eminim:) Iyi ki varsiniz, iyi ki yasam dolu yazilarinizi bizimle paylasmaga vakit tapa bilirsiniz!!! saygilarla, Semaye

kuziumun annesi dedi ki...

Merhabalar sizden haber almak ne guzel sabah ve ogleyi daha once uyguladiginiz listeyle almistim ama blogunuza yeni ugrama sansim oldu 12 gun uyguluyoruz degil mi yine

kırık mikser dedi ki...

Merhaba Sevgili Mehtap ve mevsimlerden roma okuyucuları
Ben hikayemi yazacak ken sizinle fotoğraflarımı paylaşırken birden anlamsız bir fren le durdurdum kilo vermeyi birde üstüne kilo aldım ( çünkü ben nesıkıntılar yaşarken bile vazgeçmemiş devam etmiştim bu yüzden anlamsız bu yüzden bahanesiz)
Motivasyonum yerine geldi .20 kilo verdim 50 bedenlerden 42 bedenleri gördüm..şimdi aldıgım artı 6 kilo ile yeniden başlayarak istediğim kiloya erişeceğim......ve en güzel hikayeyi yazacağım....
Nasıl ki yasemin in hikayesi benim hayatımı değiştirdi..benimde hikayem başkalarına örnek olacak...
Sevgiler

Yasemin

kırık mikser dedi ki...

Merhaba Sevgili Mehtap ve mevsimlerden roma okuyucuları
Ben hikayemi yazacak ken sizinle fotoğraflarımı paylaşırken birden anlamsız bir fren le durdurdum kilo vermeyi birde üstüne kilo aldım ( çünkü ben nesıkıntılar yaşarken bile vazgeçmemiş devam etmiştim bu yüzden anlamsız bu yüzden bahanesiz)
Motivasyonum yerine geldi .20 kilo verdim 50 bedenlerden 42 bedenleri gördüm..şimdi aldıgım artı 6 kilo ile yeniden başlayarak istediğim kiloya erişeceğim......ve en güzel hikayeyi yazacağım....
Nasıl ki yasemin in hikayesi benim hayatımı değiştirdi..benimde hikayem başkalarına örnek olacak...
Sevgiler

Yasemin

oyuncu dedi ki...

Sevgili Mehtap,

Sınıf olsun olmasın, yeniden birlikte olmak güzel. Kalan fazlalıklarımızdan da kurtuluyoruz hep birlikte.
Teşekkürler...

yasemin dedi ki...

2.5 3 lt su içmeyıde unutmayın arkadaşlar kolay gele :)

nurnisa dedi ki...

Mehtap hanim tesekkurler boyke bir calisma yapriginiz icin onceki listelerle 16 Agustos ta 79 kg ile basladim 11 eylulde 73 kg olmusum. Hedef 60 bakalim . .

Dilek dedi ki...

Merhaba Mehtap Hanim,

Ben size daha once defalarca yazmayi dusundum ama aklimdakileri yaziya dokmeyi beceremedim.
Sitenizi ilk ziyaret ettigimde ben de Italya'da yasiyordum (Trento'da). Sitenin ismini gorunce italyan yemek tarifleri bulmak niyetiyle tiklamistim, o siralar yeni evliydim ve yeni yemekler denemeye bayiliyordum. Tabii bunun sonucu 10 kilo almistim.
Ben ilk grubunuzu uye olmadan, geriden takip ederek bu 10 kilo fazlamdan kurtuldum. Daha sonra hamile kalana kadar beslenme seklimi ve kilomu koruyabildim.
Hamilelikte yaklasik 16 kilo aldim ancak dogumdan sonra da ayni kiloda kaldim. Simdi oglum 9 aylik oldu. Bir yerden baslamak istiyorum ama nereden, nasil baslayacagimi hic bilemiyorum. Emziriyorum, bu yuzden yanlis birsey yapmak istemiyorum.
Hala sizden ogrendigim sekilde 5 ogun besleniyorum, ara ogunleri atlarsam dayanamiyorum.
Ben sizden beslenme ile ilgili cok bilgi edindim ve ogrendigim her sey icin size minnettarim.
Bir ara emziren anneler icin yazi yazacaktiniz ama sonra vaktiniz olmadi sanirim. Cok yogun oldugunuzu biliyorum ancak uygun bir vaktte emziren anneler icin yazarsaniz, ya da bana yol gosterirseniz cok sevinirim.

Sevgilerle

Dilek

MÜJE dedi ki...

Mehtap hanım merhaba, listenizi sabırsızlıkla bekledim ve bir çırpıda okudum. Hemen tartıldım 106.4 kg. Boyum 1.58 açıkça yazıyorum. Çünkü normal kiloma ulaşip başarı hikayemi paylaşmayı çok istiyorum. Bende sizinle diyete başlayıp aktardığınız bilgiler eşliğinde devam edeceğim. Her sabah evimin çevresinde 1 saat yürüyeceğim bir parkur belirledim. kolay olmayacağını, kırılma noktalarını biliyorum. Azimliyim. Sevgilerimle,

Hayatın Tatları dedi ki...

O kadar ama o kadar doğru ki! Her kelimesi ile üstelik. Listede harika ellerinize emeğinize sağlık :))

Terazi dedi ki...

Hayat işte! Sendeliyoruz, takılıyoruz ve hatta düşüyoruz ama yine ayağa kalkıp yola devam ediyoruz; yeni başlangıçlar kurgusu üzerine... Kaldığımız yerden, bazen daha geriden sararak filmi, yeniden başlıyoruz oynamaya...

Yeniden başlayabilme isteğini ve gücünü kendimizde bulabildiğimiz için Allah'a şükürler olsun. O yeni başlangıçlarda bizimle olan arkadaşlara, dostlara da yürekten teşekkürlerimiz gitsin.

Mehtap Hocam; yürekten özel bir teşekkür de size etmek istiyorum. Sadece beslenme konusunda değil; derin bir nefes alarak, bir şeylere yeniden başlamak zorunda olduğum zamanlardaki -belki sizin bile bilmediğiniz- manevi desteğiniz için...

Sevgi ve saygılarımla...

ipek

Adsız dedi ki...

Mesajlar çok doğru! Ayrıca unutmamalı: Kendin için doğru bir şey yapmazsan başkaları için de yapamazsın... Ertelemek yok! Sevgiler! Kekik (ist)

Adsız dedi ki...

Rumuz: irade
Mehtap hanımcım ilaç gibi yetiştiniz inanın. Kilomda fazla değişiklik yok fakat son derece düzensiz ve sağlıksız besleniyordum. Şimdi bu yeni-aslında bildik listemizle yine toparlanacağız inşallah. Teşekkürler.
Ayşe

Gonca dedi ki...

bayramda kilo almadım çok şükür aslında uzun zamandır kilo almadım.sayenizde doğru beslenmeyi öğrendim 77 kiloyla başlamıştım sizlerle 67.9 şimdilik daha bitmedi yavaş ama emin adımlarla ilerliyorum 60 a doğru.çok teşekkür ederim herşey için:))sevgiyle kalın...

Agyilmaz dedi ki...

biraz geç kalınmış bir tatil benim kisi...7 gün sonra yanınızdayım.Zira Marmaris bir harika...deniz ve yemeklerde öyle

Arzum Günay Yılmaz

turkuaz dedi ki...

selam

kaç gün yapacağız bilen var mı?

Adsız dedi ki...

Ben biraz gecikmeyle birlikte yeni aranıza katılıyorum çünkü "mevsimlerden Roma'yı" kuzenim aracılığıyla yeni keşfettim. Boyum:160cm Kilom:68.3 "Zafer zafer benimdir diyebilenindir." Herkese kolay gelsin...

Ayberk

u.aydin dedi ki...

mehtap hanim merhaba.ben de kilolular sinifinda bir izleyicinizim.boyum 1.61 kilom94.bircok diyet denedim bir cok fitnese ve gida takviyeleri kullandim ama basaramadim;basardim da fazlasiyla verdiklerimi geri aldim.simdi size geldim ama nerden basliyacagimi bilemiyerek.bana yardimci olursaniz cok sevinirim.sizin deyiminizle beraber.
cevabinizi dort gozle bekliyorum,sevgiler.

MÜJE dedi ki...

Mehtap hanım merhaba, bu sabah yürüyüş sonrası tartılmak istedim. 104.9 kg. 8 günde 1,5 kg. vermişim. 52 yaşında olmam ve menapoza girmem nedeniyle yavaş kilo veriyorum.İdeal kiloma ininceye kadar haftada bir tartılmak istiyorum. kilo vermişsem bunun sevincini yaşayarak motive olmayı seviyorum. Kilo vermem durmuşsa da ona göre yapmam gerekenler için sinyal olacağını düşünüyorum. Çıktığim bu sağlık yolculuğunda duygu ve düşüncelerimi sizinle paylaşmak da bana iyi geliyor. Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Sevgili Mehtap,
Değerli arkadaşlarım hepinize öncelikle sevgilerimi yolluyorum
Ben yazıyı yeni farkettim malum eylül ayı açılan okullar başlayan iş hayatı
Yarın yo hayır şimdiden itibaren başlıyorum
Mehtapla birlikte kaybettiğim kilolarıma yaz dönüşü iki kilo eklendi
Mehtap bile benden fazla almış :)))
Özlemişim liste takip etmeyi zaten belli bi düzen kazandım onu devam ettirmeye çalışıyodum ama böyle daha zevkli
Görüşmek üzere
Nuri

Adsız dedi ki...

Merhaba dogum sonrası (2 yıl olacak ama) ve bir sürü sıkıntılardan somra üzerime yapışan 7 kilodan sizinle kurtulacağıma çok inandım :) Aslında pzt başlayan diyetlere gıcık olurum ama pzt başladım bu listeye , devamı gelmezse diğer listeleri yapacağım :) kaynakları değerlenfirelim di ni ama .. sevgiler serpil

Adsız dedi ki...

Mehtap Hanim,

Dukan diyetine degindiginiz icin soruyorum; dukan diyeti uygulayanlarda(ben dahil) sac dökülmesi sorunu direkt olarak diyetin kendisiyle mi alakalidir yoksa yanlis yapilan birsey mi var?
Ben kendim sebzeyi cesitlendirmedigime baglamistim sebebini,tabii bu arada eti tek basina yiemedigim icin hep yogurt-ayran takviyesiyle yemistim,Ferritin ve Demir degerlerim cok düsük bulunmustu kan muayesinde ve simdi bir ömür boyu kullanmaya mahkum oldugum Regaine (minoxidil) var hayatimda :( Sizin beslenme seklinizi uygulamayi cok isterdim ama ögle yemeklerini en gec 14:30 da evimde yiyebilirim,isyerine yemek götürme imkanim yok,ancak sandvic türü tasiyabilirim yanimda :((

Adsız dedi ki...

merhabalar mehtap hanım incir reçeli ben yazıyı yayınladığınızdan bu yana yapıyorum listeyi fakat 600gr vermişim bu sabah tartıldım siz demiştiniz tartıyı dolabın en ulaşılmaz yerine kaldırın diye ama merakıma yenik düştüm bi yerlerde hatamı yapıyorum acaba dedim kendi kendime ama yok yürüyüşümüde yapıyorum gene olmuyo moralim çok bozuldu ne olur yardım edin...

Adsız dedi ki...

Dukan diyeti ve sac dökülmesi ile alakali yorum birakmistim ama adimi yazmayi unutmusum,affedersiniz...

Cevabiniz icin simdiden tesekkürler

Demet

Adsız dedi ki...

Sevgili U.Aydin

Bu sene 14 ocakta basliyan Start Up
Yazisindan basliyabilirsiniz listeleri uygulamaya.Ayrica
"diyet orfoz" blogunada bakmani motivasyon icin tavsiye ederim.Asli arkadaimizda 94 kilo ile basladi ve simdi 65 lere
Yelken acti.
Mehtap Hanimin cevap yazmasi gecikebilir diye ,haddim olmayrak cevap vermek istedim.Zaman kaybetmeden baslayabilirsiniz.Sule

Adsız dedi ki...

herkese merhaba,
ekmek sadece kahvaltıda mı yeniyor tam anlayamadım,
Berrin

Adsız dedi ki...

Selamlar,
haftada 2 sabah 2 adet tost demişsiniz. yani 4 dilim ekmeğe denk geliyor, tost ekmeği bile olsa. doğru mu anladım acaba. Fırsat bulup cevap yazarsanız sevinirim. Değilse 1 tost bana yeter sanırım :)
Teşekkürler.
Zey

Adsız dedi ki...

yogurt hiç yemeyecekmiyiz?